کلمة المفتاح محیط فروشگاه / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شهریاری علی آباد، امیر ؛ اسداللهی، احسان ؛ فهیم دوین، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1402 - شماره 80 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 270 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:عوامل محیطیعوامل اجتماعیبرندهای ورزشیمحیط فروشگاهعوامل زیبایی شناختی
-
2.
مؤلف : فلاح حسین آبادی، بهمن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 43 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:خرید تفننیگرایش به لذت از خریدتمایل به خرید تفننیاحساس مثبت و منفیرویکرد آینده نگرمحیط فروشگاه
-
3.
مؤلف : کتولی، کامیار ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1398 - شماره 3 (17 صفحة - من 22 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانعواطفمحیط فروشگاهفروشگاههای ورزشی شهرستان علی آباد کتول
-
4.
مؤلف : خادمی گراشی، مهدی ؛ گرجی، نجمه ؛ فتحی، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 743 إلی 760 )
الکلمات المفتاحية:ارزش خریدمحیط فروشگاهسردرگمیآهنگ اطلاعاتگرایش انگیزشیارزش خرید لذت جویانهخریداران
-
5.
مؤلف : قاضی میر سعید، سید پولا ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 141 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:شنیداریبویاییچشاییمحیط فروشگاهجوّ دیداریتجربة درونفروشگاهیلامسهفروشگاهخردهفروشیمشتریمحیطمشتریانموسیقیخریدارانپژوهشحسی
-
6.
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : شیرازی، ملیکا سادات ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (19 صفحة - من 61 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیوفاداری مشتریانسهم خریدتجانس تصویر فردیمحیط فروشگاه
-
7.
مؤلف : عابدی، بابک ؛ عسگری، ناصر ؛ صفری، حسین ؛ اسد زاده، احمد ؛ رهنما، افشین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیویژگیهای محیطیاحساس مثبتخرید آنیمدگراییپژوهشخریدارانمشتریانمدلمحیط فروشگاهبازار
-
8.
مؤلف : سالار، جمشید ؛ ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 133 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:احساساتعوامل فردیخرید ناگهانیفروشگاه زنجیرهایکارکنان فروشمحیط فروشگاه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- A (1 مقالة)