کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (288 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : حنفی زاده، پیام ؛ دادبین، شبنم ؛ براتی، مسعود ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1391 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 21 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریپیاده سازیبرنامه ریزی منابع سازمانموانع و مشکلات پیاده سازیعرضه کنندهفاکتور کلیدی موفقیتانگیزه پیاده سازیمعیار گزینش
-
42.
مؤلف : Safari Kahreh، Mohammad ؛ Safari Kahreh، Zahra ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»JULY 2012, Volume 5 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (23 صفحة - من 145 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریمدیریت ارتباط با مشتریارزش بلندمدت مشتریانمدل وفاداری مشتریان
-
43.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 51 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP)تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA)تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازیمشتریافمشتریانشاخصها
-
44.
مؤلف : حاجی کریمی، عباس علی ؛ منصوریان، تالین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریدریافت دادههای مشتریپردازش دادههای مشتریتوسعهدانشمشتریمشتریبهبود عملکرد سازمانیدانش مشتریدانش
-
45.
مؤلف : احمدی خالدی، حمیدرضا ؛ احمدوند، علی محمد ؛
مجلة:بررسی های آمار رسمی ایران»پاییز و زمستان 1391 - شماره 81 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریدسته بندیروی گردانیماشین بردارهای پشتیبانی
-
46.
مؤلف : غلامی اواتی، رمضان ؛ ابراهیمیان جلودار، سید یاسر ؛
مجلة:توسعه انسانی پلیس»زمستان 1391 - شماره 43 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:دانشمدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریسبک های مدیریت دانشمشتریمشتریانمشـتری
-
47.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ خانلری، امیر ؛ مقصودی، وحید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 47 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریاضطراب دلبستگیاجتناب دلبستگیسبک دلبستگی مشتریامنیت دلبستگی
-
48.
مؤلف : علیپور، مهرداد ؛ حلاج محمدی، محمد ؛ اجاقلو، موسی ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحة - من 133 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریخدمات پس از فروشوفاداریرسیدگی به شکایاتمشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریکسب مزیت رقابتی پایدار
-
49.
مؤلف : رودساز، حبیب ؛ رضایی منش، بهروز ؛ كاتب مسؤول : صادق تبریزی، شیما ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1392 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیاثربخشی سازمانی
-
50.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛ حسینی، سید مجتبی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدیریت ارتباط با مشتریارزش ویژۀ برندارزش ویژۀ برند مبتنی بر مصرفکنندهترفیعات فروشترفیعاتادراکپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (73 مقالة)
- ب (43 مقالة)
- بین المللی (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (9 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- A+ (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- C (3 مقالة)