کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (720 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : زارع، محمدحسن ؛ فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ خانبیوکی، روحاله ؛
مجلة:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»تابستان 1387 - پیش شماره 1 ISC (24 صفحة - من 1 إلی 12، من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوآلمدل تحلیل شکافدفاتر کارگزاری بورس اوراق بهادار
-
22.
مؤلف : انصاری رنانی، قاسم ؛ مجیدی، عبدالله ؛
مجلة:پژوهش های دانش انتظامی»پاییز و زمستان 1387 - شماره 39 و 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 7 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتکیفیت خدماترفتار شهروندی سازمانیپلیس جامعهمحورخدمات پلیسـیکارکنانپلیسخدمات
-
23.
مؤلف : امین بیدختی، علی اکبر ؛ رضایی، امیر حامد ؛ صبوری نیا، میرزا علی ؛
مجلة:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»پاییز 1387 - شماره 24 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 7 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل کانومدل هیسترزیسبانک ملی ایرانمشتریبانکرضایتمشتریان
-
24.
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ شاهدی، کامران ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 ISC (22 صفحة - من 125 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری خصوصیبانکداری دولتیابعاد کیفیت خدمات
-
25.
مؤلف : بیگ زاد، جعفر ؛ وزیری، علیرضا ؛
مجلة:کار و جامعه»دی 1387 - شماره 103 (8 صفحة - من 50 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریاندازهگیری رضایتمندیمشتریرضایتمندی مشتریرضایتمشتریانمدلشاخص رضایتمندی مشتریسازمان
-
26.
مؤلف : ذاکری قزاآنی، محسن ؛ مطلبی، داود ؛
مجلة:پژوهشنامه مالیات»زمستان 1387 - شماره 51 ISC (58 صفحة - من 235 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکیفیتخدمتمدل سروکوال
-
27.
مؤلف : باباغیبی، نجمه ؛ فتاحی، رحمت الله ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1387 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 172 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزیابی خدماتابزار لایبکوآلکتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهدکتابدارانکاربراناطلاعاتلایبکوآلسنجش کیفیت خدمات
-
28.
مؤلف : میرزامحمدی، محمد حسن ؛ عبدالملکی، جمال ؛
مجلة:دانشور رفتار»اسفند 1387 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییتعهد سازمانیهمدلیکیفیت خدماتاطمینانثبات و پایاییعوامل ظاهری و ملموس
-
29.
مؤلف : حسینی هاشم زاده، داود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشترینگرش به کارکنان بانکنگرش به قوانینمقررات وبانکپایگاه مشتریمشتریبانکرضایتمشتریانرضایت مشتریانتسهیلاتکارکنان بانک
-
30.
مؤلف : محمدبیگی، فاطمه ؛ حسن زاده، محمد ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1388 - شماره 56 ISC (24 صفحة - من 7 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکتابخانههای عمومیکیفیت خدماتکاربرانابزار لیب کوآلارزیابی کیفیت خدماتاطلاعات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (210 مقالة)
- ب (121 مقالة)
- علمی-ترویجی (28 مقالة)
- B (16 مقالة)
- بین المللی (15 مقالة)
- A (14 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- ملی (12 مقالة)
- C (9 مقالة)
- A+ (8 مقالة)
- د (5 مقالة)