کلمة المفتاح Brand awareness / (59 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : SAMREEN NOOR ؛ MANZAR AHMED ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (9 صفحة - من 131 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessbusinessconsumerSaudi Arabiasocial mediachoice
-
42.
مؤلف : Samreen Noor ؛ Manzar Ahmed ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (9 صفحة - من 562 إلی 570 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessbusinessconsumerSaudi Arabiasocial mediachoice
-
43.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 199 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعی
-
44.
مؤلف : Falahatgar، Samira ؛ Taleghani، Mohammad ؛ كاتب مسؤول : Chamanzamin، Mousa Rezvani ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 229 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenesscustomer loyaltybrand identificationCompetitive Advantage Strategies
-
45.
مؤلف : کلدانی، سمانه ؛ قائدامینیهارونی، عباس ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 143 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندامضای برند
-
46.
مؤلف : رضوانی، آرمین ؛ دکامینی، فاطمه ؛ صلواتچی، ندا ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد برندنوآوری سازمانیآگاهی از برندعملکرد برندبازاریابی شبکهایبازاریابیپژوهشمدلپرسشنامهشاخص
-
47.
مؤلف : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراک شده و وفاداری به برند
-
48.
مؤلف : Hasanzadeh، Seyed Jalal ؛ Nobakhat، Farzad ؛ Zare Abandansari، Mohammad ؛
مجلة:Sports Business»Summer and Autumn 2022 - Number 4 (11 صفحة - من 217 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenesssocial factorsqualityFashionbrand loyaltyPriceCustomer Preferences
-
49.
مؤلف : کاظمی حاجی، رضا ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ كاتب مسؤول : منظمی، امیر حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 149 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراکشدهآگاهی از برندتداعی برندوفاداری
-
50.
كاتب مسؤول : روزفراخ، عبدالله ؛ مؤلف : منصوری، حسین ؛ محمدی، مرتضی ؛ صادقی، میثم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندبازاریابی رسانههای اجتماعیدرگیری برند – مصرف کننده