کلمة المفتاح Brand awareness / (58 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : محمودی پاچال، زینب ؛ باشکوه اجیرلو، محمد ؛ كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1396 - شماره 12 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 116 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندکیفیت برندتصویر برند
-
12.
مؤلف : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 515 إلی 529 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندوفاداری برندآگاهی برندپوشاک ورزشیکیفیت ادراکشده
-
13.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1396 - شماره 24 التصنيف B (Azad University (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندکیفیت ادراک شده
-
14.
New Strategic View on Brand: The Effect of Congruity, Reliability and Attachment on Customer Loyalty
مؤلف : Khansabbakh، Mojtaba ؛ Bakhshayesh، Reihane Sadat ؛ كاتب مسؤول : Nayebzadeh، Shahnaz ؛
مجلة:Industrial Strategic Management»Winter and Spring 2018, Volume 3 - Number 1 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 78 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:reliabilityBrand awarenessBrand experienceattachmentbrand loyaltyCongruity
-
15.
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛ كاتب مسؤول : علیزاده، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:عملکردوفاداری برندآگاهی برندارزش ویژه برند آنلاین
-
16.
مؤلف : نظری، محسن ؛ میرا، سیدابوالقاسم ؛ اسماعیلی، سعیده ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1397 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 57 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندکیفیت ادارک شده
-
17.
مؤلف : Rasooli، Seyed Mehdy ؛ Bkhsheshi، Mahmood Fazel ؛ Zareian، Hossein ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Spring 2018, Volume 6 - Number 1 (11 صفحة - من 103 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessBrandingBrand AssociationPerceptual MapsSport Sciences Research Institution
-
18.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحة - من 218 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتداعی برندکیفیت ادراک شدهتصویر برندآگاهی ازبرند
-
19.
مؤلف : binti Abu Kasim، Solehah ؛ Mohd Isa، Salmi ؛ Kiumarsi، Shaian ؛ Khoshkam، Mana ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (16 صفحة - من 2279 إلی 2294 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessFacebooksocial mediaViral marketing
-
20.
كاتب مسؤول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : موسوی، نرگس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیپاسخدهی مشتریانوفاداریتصویر برند