کلمة المفتاح Brand awareness / (58 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : رحیمی، علی ؛ خراسانی، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : رضوانی، محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»زمستان 1401- شماره 61 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 1019 إلی 1035 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندتصویر برندکیفیت برند
-
52.
كاتب مسؤول : اسداللهی، احسان ؛ مؤلف : قهرمانی، محسن ؛ کشتی دار، محمد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1402 - شماره 13 (9 صفحة - من 64 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش برندبینندگان تلویزیونیتبلیغاتداور فوتبال
-
53.
مؤلف : هاشمی، سیده رقیه ؛ شیرازی، دکتر حسین ؛ كاتب مسؤول : معینی، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 130 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندتجربه مشتریرضایت از برنداخلاقی بودن برند
-
54.
كاتب مسؤول : نیازی، عیسی ؛ مؤلف : باقری، رامین ؛ بقائی، سعید ؛ جلائیان دهقانی، محمد ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 (21 صفحة - من 46 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرسانه های اجتماعیتمایل به پرداخت قیمت بالاترآگاهی برندتصویر برند
-
55.
كاتب مسؤول : محسنی مهر، کیومرث ؛ مؤلف : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (26 صفحة - من 87 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
-
56.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : نظری، کامران ؛ اکبری، پیمان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 139 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از نشان تجاریفنآوری بازیوارسازیوفاداری نشان تجاریدلبستگی مشتریآژانسهای گردشگری
-
57.
مؤلف : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
58.
مؤلف : Shamsi، Ahmad ؛ Valikani، Mashallah ؛ كاتب مسؤول : Shirvani، Alireza ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 23 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessmental imageCustomer Attractionbrand recognitionElectronic Service Marketing