کلمة المفتاح Brand awareness / (59 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، رزگار ؛ هنری، حبیب ؛ صادقی، رضا ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 71 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:نشان تجاریحمایت های مالی ورزشیهوادارانعلاقمندیقصد خریدوفاداریتصویر شرکت
-
2.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
- 3.
-
4.
مؤلف : نصراصفهانی، داود ؛ زارعی، علی ؛ اسمعیلی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : تجاری، فرشاد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1393- شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریآگاهی از برندتداعیات برندکیفیت درکشده
-
5.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 137 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندتبلیغاتمشتریمشتریارزشارزش
-
6.
كاتب مسؤول : Golzari، Javad ؛ مؤلف : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
مجلة:Business and Marketing»Feb 2015 - Number 5 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessBrand attitudebrand loyaltyperceived qualitybrand imageBrand PersonalityBrand Prestigebrand choice intentionbrand reliabilitymanagement trust
-
7.
مؤلف : ویسی، مهسا ؛ سلیمانی، ندا ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1394 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (18 صفحة - من 118 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهآگاهی از برندمیزان مصرف و در دسترس بودن رسانهمتمایز بودن رسانهمحتوای پیام رسانهرسانهشاخصتبلیغاتمعیارهاپرسشنامه
-
8.
مؤلف : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ارتباط با برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندتصویر برند
-
9.
مؤلف : شادی وند، اعظم ؛ ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 359 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیوفاداریآگاهی از برندارزش ویژهکیفیت ادراکیمدلمشتریبرندهای ورزشیبرازش
-
10.
مؤلف : رضایی، مونا ؛ ملانوروزی، کیوان ؛ كاتب مسؤول : هنری، حبیب ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 25 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریمدل رگرسیونیتصویر برندارزش ویژۀ برندآگاهی برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (20 مقالة)
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (3 مقالة)