کلمة المفتاح Brand Trust / (50 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جباری، یاسر ؛ قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 27 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:توسعه افقینوجوییدانش محصولتوسعه شناسهتوسعه عمودیاعتماد به شناسهشناسهمصرفکننده
-
2.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ امانی، مجتبی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1392 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برنداعتماد برندترجیح برندتاثیر برندوفاداری نسبت به برندشخصیتوفاداریاعتمادترجیحمصرفکنندهپژوهشمشتریفرضیهها
-
3.
مؤلف : مودی، داود ؛ میر کاظمی، سیده عذرا ؛ وحدانی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1394 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضایت برندکفش ورزشیمشتریوفاداریمشتریانرضایتاعتمادوفاداری مشتریرضایت مشتریهمکارانوفاداری مشتریان
-
4.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:هویت برنداعتماد برندبشارت برندنیت خرید.بشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان
-
5.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ همت یار، محمد ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1395 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 355 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریتجربه برند
-
6.
مؤلف : عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ كاتب مسؤول : هنری شریف، الهام ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1395 - شماره 24 (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیمدل مشتری محور از جامعه برند
-
7.
مؤلف : Deheshti، Mohammad ؛ Adabi Firouzjah، Javad ؛ Alimohammadi، 1Hossein ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2016 ,Volume 4 - Number 3 (9 صفحة - من 26 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:customerbrand imageBrand TrustSport Product
-
8.
كاتب مسؤول : Etemadifard، Mehri ؛ مؤلف : Kafash poor، Azar ؛ Zendehdel، Ahmad ؛
مجلة:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»October 2016, Volume 5 - Issue 4 (11 صفحة - من 336 إلی 346 )
الکلمات المفتاحية:BrandService Qualitybrand loyaltyBrand TrustBrand Communication
-
9.
مؤلف : Hajibabaei، Hossein ؛ كاتب مسؤول : Esmailpur، Hassan ؛
مجلة:Industrial Strategic Management»Winter and Spring 2018, Volume 3 - Number 1 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 55 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:Brand Trustbrand passionSelf-expressive brandSelf-brand integration
-
10.
مؤلف : ساکی، مرضیه ؛ مهربان، سارا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1/1 (10 صفحة - من 36 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندبازاریابی رسانه های اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- A (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)