کلمة المفتاح Brand Trust / (50 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : خرم، محمد حسن ؛ مؤلف : مرادی، محمدرضا ؛ حاتمی، مازیار ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1400 - شماره 5 (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشاعتماد برندتصویر ذهنی کشور مبدا برندشکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری
-
32.
كاتب مسؤول : خادمی، علی اکبر ؛ مؤلف : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برند
-
33.
مؤلف : خورشیدی ماسوله، امین ؛ اکبری، محسن ؛ کاظمی نیا، آزاده ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1400 - شماره 63 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 291 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد به برندرسانههای اجتماعیبشارت برندادغام در جامعه برندی
-
34.
كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛ مؤلف : امینی، علیرضا ؛ طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 147 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندخرید بدون برنامهریزیکیفیت ادارک شدهرفتار فروش انطباقیمرکز خرید فروشگاهی
-
35.
كاتب مسؤول : نسیمی، محمد علی ؛ مؤلف : پالی، سمیرا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (26 صفحة - من 41 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مصرفگراییقصد خریداعتماد به برندادراکات اخلاقیهویتپذیری مصرفکننده از سازمان
-
36.
كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛ مؤلف : جلالی، محمد ؛ غمخوار، ساره ؛ داوری، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 633 إلی 654 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیاعتماد به برندوفاداری برندعلاقه به برندتعهد به جامعهمشتریعلاقهوابستگیخودبیانگریوفاداریبرنـدبـه
-
37.
مؤلف : اینانلو، سهیلا ؛ سلیمانی، مجید ؛ افکار، عادل ؛ كاتب مسؤول : شعبانی بهار، غلامرضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندارزش ویژه برندقصد خریداعتماد برندنگرش برند
-
38.
كاتب مسؤول : یزدانی کچوئی، زهرا ؛ مؤلف : کرهانی، مهدی ؛ کوثری، اصغر ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 2 (15 صفحة - من 43 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برنداعتماد به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیاعتمادمشتری
-
39.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 169 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برنداصالت برندداستان سرایی برندداستاناصالتاعتمادBrandداستانسراییدیجی کالامشتریانپژوهشJournal
-
40.
مؤلف : کرامتی، مژگان ؛ بهمنی، اکبر ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (13 صفحة - من 2515 إلی 2527 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندروابط برندرضایت از برندمشتریاعتمادرضایتمشتریانرضایت مشتریارتباطاتپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- A (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)