کلمة المفتاح Brand Trust / (50 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
كاتب مسؤول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 151 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداعتماد به برندرفتار خرید مصرفکننده
-
42.
مؤلف : پورجهان، صابر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1401، دوره سوم - شماره 2 (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیاعتماد برندحمایت اطلاعاتیحمایت احساسیاعتماد به فروشندگانقصد خرید مداوماعتماداجتماعیمشتریBrand
-
43.
كاتب مسؤول : طلایی، حمیدرضا ؛ مؤلف : خلیلی، سارا ؛ نگینی، احسان ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (17 صفحة - من 1151 إلی 1167 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندتبلیغ دهان به دهاناعتماد برندعشق به برندعشقمشتریاعتمادشخصیتمشتریانتبلیغات دهانبهدهانوفاداریبازاریابی
-
44.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندرضایت از برندشهرت برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
45.
مؤلف : هاشمی، سیده رقیه ؛ شیرازی، دکتر حسین ؛ كاتب مسؤول : معینی، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 130 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندتجربه مشتریرضایت از برنداخلاقی بودن برند
-
46.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : صادقی، سحر ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 145 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:رفاه ذهنیاعتماد به برندبازاریابی تجربیکیفیت تجربه ارتباطی مشتریبـهبــهمشـتریمشــتریمشتری
-
47.
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
مؤلف : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریداعتماد برند اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییر
-
48.
كاتب مسؤول : سالار، جمشید ؛ مؤلف : غلامی اواتی، رمضان ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1402 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 276 إلی 301 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندمسئولیت اجتماعی سازمانیعجینشدن با برندهویتیابی برندهتلهای رامسر
-
49.
كاتب مسؤول : العیدانی، اسامه ؛ مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجلة:مدیریت سرمایه اجتماعی»زمستان 1402، سال دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 328 إلی 339 )
الکلمات المفتاحية:تعامل اجتماعیاعتماد به برنداجتماع برندی آنلاینهویت مشترک
-
50.
كاتب مسؤول : Sharma، Pooja Chaturvedi ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:Brand TrustAnchoring BiasBehavioural BiasesHerding BiasMarket Investment Behaviour
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- A (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)