کلمة المفتاح Marketing / (421 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : Karami، Maziar ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:MarketingBrandbusinessbehaviorTrustconsumerAdvertising
-
22.
مؤلف : Ghasemi، Yeganeh ؛ Karami، Maziar ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:Marketingbusinessbehaviorconsumersocial mediaPurchase Intention
-
23.
مؤلف : قادری، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : زمانی، عباس ؛
مجلة:جامعه شناسی ارتباطات»پاییز 1402، دوره سوم - شماره 13 (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارتباطاتبازیاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتالارتباطات بازاریابیتبلیغاتاطلاعاتوبمشتریارتباط
-
24.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ خادم، فاطمه ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»پاییز 1402،سال سوم - شماره 10 (14 صفحة - من 8 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتوسعه پایدارکسب و کار گردشگریرسانه اجتماعیشرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری
-
25.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : دوست حسینی، فهیمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 4 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کووید-19بازاریابی چابکتلاطم محیطگردشگریبازارمشتریویروس
-
26.
مؤلف : اصغرزاده شیاده، سید عارف ؛ معصومی، شیبا ؛ کیاپور، آزاده ؛ كاتب مسؤول : روح الامینی، مهدی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 9 (19 صفحة - من 89 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیرسانههای اجتماعیلوازم آرایشی و بهداشتیرفتار مصرف کنندگان
-
27.
مؤلف : مرادی زیبا، سپیده ؛ رادفر، رضا ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : عباسی، جواد ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 9 (25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژیهوش مصنوعیرسانه های اجتماعیاﺳﺘﺎرت آپبازاریابی دیجیتال
-
28.
كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛ مؤلف : کنعانی تکمه داش، آمنه ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 108 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 51 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتبلیغات دیجیتالپسا-کرونا
-
29.
مؤلف : رضایی، ولیاله ؛ نعامی، عبداله ؛ سرداری، احمد ؛ كاتب مسؤول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»پاییز 1402 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 257 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی صادراتیعوامل موثرشرکتهای دانش بنیان
-
30.
مؤلف : یمرعلی، اکتای ؛ كاتب مسؤول : فخاری، حسین ؛
مجلة:پژوهش های حسابرسی حرفه ای»پاییز 1402- شماره 12 (26 صفحة - من 39 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:موسسات حسابرسیروش فازیآیین رفتار حرفهایروش سوآرابازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (128 مقالة)
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- ج (12 مقالة)
- علمی-ترویجی (10 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)