کلمة المفتاح Marketing / (390 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جهان فر، حامد ؛ الهی خراسانی، اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (18 صفحة - من 46 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل کتاب سنجیساختار مفهومیساختار عقلانیبازاریابیهوش مصنوعیمشتریفناوریالگوریتمسیستمتحلیل
-
2.
مؤلف : قادری فر، مریم ؛ آقاجانی افروزی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : سالار، جمشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 104 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرویکرد کیفیبازاریابی محتوا
-
3.
مؤلف : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (11 صفحة - من 32 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
4.
مؤلف : شکری، محمد ؛
مجلة:مطالعات حقوق خصوصی»زمستان 1402، سال پنجاه و سوم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 557 إلی 579 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیدلالحقالعملکاربازاریاببازاریاب-دلال
-
5.
مؤلف : طاهری مینا، فوزیه ؛ لطیفی، میثم ؛ حاجی بابایی، حسین ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 202 إلی 231 )
-
6.
كاتب مسؤول : فردوسی، سجاد ؛ مؤلف : بابائی، یاور ؛
مجلة:پژوهش های بوم شناسی شهری»زمستان 1402 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 16 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگریرضایتمندیخدمات شهریشاهرودامکانات شهری
-
7.
مؤلف : Karami، Maziar ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:MarketingBrandbusinessbehaviorTrustconsumerAdvertising
-
8.
مؤلف : Ghasemi، Yeganeh ؛ Karami، Maziar ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:Marketingbusinessbehaviorconsumersocial mediaPurchase Intention
-
9.
مؤلف : رضایی، ولیاله ؛ نعامی، عبداله ؛ سرداری، احمد ؛ كاتب مسؤول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»پاییز 1402 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 257 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیشرکتهای دانش بنیانبازاریابی صادراتیعوامل موثر
-
10.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ خادم، فاطمه ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»پاییز 1402،سال سوم - شماره 10 (14 صفحة - من 8 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگریکسب و کار گردشگریرسانه اجتماعیبازاریابیتوسعه پایدار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (119 مقالة)
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- B (20 مقالة)
- A (15 مقالة)
- ج (12 مقالة)
- علمی-ترویجی (10 مقالة)
- A+ (9 مقالة)
- بین المللی (8 مقالة)
- C (6 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- د (1 مقالة)