کلمة المفتاح perceived service quality / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Golalizadeh، Fatemeh ؛ Ansari، Azarnoush ؛ كاتب مسؤول : Ranjbarian، Bahram ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:Purchase Intentionperceived service qualityluxury productsimpulsive buying behaviorcosmetic products
-
2.
كاتب مسؤول : طاهری، محمدحسین ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»زمستان 1402 - شماره 4 (21 صفحة - من 126 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیت
-
3.
مؤلف : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 131 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات
-
4.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرشهرت برندمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
5.
مؤلف : طاهری، محمدحسین ؛ عطرزاده فرشبافی، پدرام ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1401 - شماره 6 (24 صفحة - من 95 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیت
-
6.
مؤلف : بابائی دهکردی، مرتضی ؛ صابونچی، رضا ؛ كاتب مسؤول : آقایی، نجف ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 103 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:ریسک ادراک شده خدماتکیفیت خدمات ادراک شدهمراکز ورزشیرفتار شهروندی مشتری
-
7.
كاتب مسؤول : پویا، علی رضا ؛ مؤلف : بستام، هادی ؛ حسین زاده، علی ؛ فخاریان، میثم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 49 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیعواطف و احساساتکیفیت ادراک شده خدماتنگرش و رفتار مشتریان
-
8.
كاتب مسؤول : حاجی محمدعلی جهرمی، مقداد ؛ مؤلف : خوش قلب، آرمین ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 43 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 349 إلی 372 )
الکلمات المفتاحية:فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیکیفیت خدمات دانشگاهیکیفیت خدمات درک شده
-
9.
كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (18 صفحة - من 137 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت خدمات درک شدهبحران کروناابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
-
10.
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)