کلمة المفتاح Social Media Marketing / (53 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 237 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
2.
مؤلف : آقاجان پور، سکینه ؛ عسکری، احمد ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:اقتصاد دفاع»زمستان 1402- شماره 30 (29 صفحة - من 93 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتوسعه پایداربازاریابی رسانههای اجتماعیمشارکت مشتریان
-
3.
مؤلف : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
4.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحة - من 337 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
5.
كاتب مسؤول : Parayil Iqbal، Ubais ؛ مؤلف : V K، Hamza ؛ Sainudheen، Shajeer ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2023, Volume 16 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 889 إلی 903 )
الکلمات المفتاحية:brand loyaltySocial Media MarketingCustomer engagementSocial Media PlatformsOnline shoppers
-
6.
مؤلف : معصومی، فاطمه ؛ سیاوشی، ملیحه ؛ كاتب مسؤول : بیابانی، حسن ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1402- شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 165 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:Param>بازاریابی رسانههای اجتماعی <شرکتهای کوچک و متوسط <عملکرد <پذیرش تکنولوژی <
-
7.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 47 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعیبرندهای لاکچریارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
8.
مؤلف : رضایی، ندا ؛ افشانی، سیدعلیرضا ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1402 - شماره 89 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازار فرامکانبازار شبکهاینظریۀ دادهبنیادبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
9.
كاتب مسؤول : محمدی، آناهیتا ؛ مؤلف : سیادتان، محمد ؛ کروبی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی رسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکمقصد گردشگریرسانههای اجتماعی
-
10.
كاتب مسؤول : Abbasimehrb، Hossein ؛ مؤلف : Pir Mohammadiani، Rojiar ؛ Malikc، Zaki ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 73 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:social mediaOnline shoppingValue creationSocial Media MarketingConsumer Engagement