کلمة المفتاح Social Media Marketing / (60 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛ مؤلف : حسین زاده، حمیرا ؛ خواجه، مصطفی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1402 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 133 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیرسانههای اجتماعیکسب و کارهای الکترونیکیبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
12.
مؤلف : معصومی، فاطمه ؛ سیاوشی، ملیحه ؛ كاتب مسؤول : بیابانی، حسن ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1402- شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 165 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:Param>بازاریابی رسانههای اجتماعی <شرکتهای کوچک و متوسط <عملکرد <پذیرش تکنولوژی <
-
13.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 47 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
14.
مؤلف : رضایی، ندا ؛ افشانی، سیدعلیرضا ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1402 - شماره 89 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:نظریۀ دادهبنیادبازاریابی رسانههای اجتماعیبازار فرامکانبازار شبکهای
-
15.
كاتب مسؤول : محمدی، آناهیتا ؛ مؤلف : سیادتان، محمد ؛ کروبی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکمقصد گردشگریرسانههای اجتماعیبازاریابی
-
16.
كاتب مسؤول : Abbasimehrb، Hossein ؛ مؤلف : Pir Mohammadiani، Rojiar ؛ Malikc، Zaki ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 73 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:social mediaOnline shoppingValue creationSocial Media MarketingConsumer Engagement
-
17.
مؤلف : جامی پور، مونا ؛ جاویدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنشرکتهای کوچک و متوسطبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریشاخصهایپژوهشمصاحبه
-
18.
مؤلف : سید نژاد، دیمن ؛ رمضانی، مجتبی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 717 إلی 740 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیصنعت زیبایی پوستوموبازاریابیپژوهشمشتریان
-
19.
مؤلف : رحمتی، آناهیتا ؛ كاتب مسؤول : احمدی دانیالی، آرزو ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:مراکز درمانیخلق ارزشرفتار مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتری
-
20.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 184 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (18 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- د (1 مقالة)