-
1.
مؤلف : تقی زاده، هوشنگ ؛ علی پور، خالد ؛
مجلة:زن و مطالعات خانواده»بهار 1395 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (17 صفحة - من 39 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهشخصیت برندتعهد به برندکاربران زن تلفنهای همراهتعهدشخصیتمشتریکاربران زن تلفنهای همراهکاربرانمشتریانتعهد مشتریپژوهش
-
2.
مؤلف : بیات، روح الله ؛ فرقانی پیله ورد، سانیا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدشخصیت برندتجانسبودجه مصرف کنندهشخصیت انسانشخصیتمصرفکنندهخمیر دندانمدلخریدارانقیمتمدل لاجیتتصمیم به خرید
-
3.
مؤلف : نرگسیان، عباس ؛ امینی کسبی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 147 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت سیاسیتبلیغاترخدادهای سیاسیشخصیت برندحامیان مشهوراقدامات حزبیسیاسیشخصیتبرند سیاسیحزبکاندیداپژوهشرخداد
-
4.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1391، دوره شانزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریهایپراستاروفاداریمشتریانشخصیترفتارهای مشتریانمدل
-
5.
مؤلف : حسین زاده شهری، معصومه ؛ حدادی، سپیده ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندبازاریابی تجربیارزش تجربی مشتری
-
6.
مؤلف : محمدشفیعی، مجید ؛ رحمت آبادی، یزدان ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندتمایل به خریدتفاوت های فرهنگیسازگاری مشتری با برند
-
7.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ میرمهدی، سیدمهدی ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 103 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری برنداشتیاق برند
-
8.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 184 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شدهشخصیت برندوفاداری به برندهویت برند
-
9.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندارزش ویژه برندهمخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتریحس تعلق به برنداعتماد به برندمشتریشخصیتهمخوانی شخصیتارزش ویژهحس تعلقمشتریانپژوهش
-
10.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ قلی پور، رحمت الله ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری برندشخصيت برندقصد خريد مجددبيمه عمربیمهشخصیتمشتریوفاداریشرکت بیمه سامانمشتریان