الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 41 |
اقتصاد 5 |
حسابداری 1 |
علوم سیاسی 1 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 49 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 17 |
العلمية - البحثية 11 |
الف 8 |
ج 2 |
د 1 |
-
21.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (11 صفحة - من 341 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادکیفیت خدماترضایت مشتریوفاداریتحریم
-
22.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (16 صفحة - من 353 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتبار برندتجربه برندنگرش برند
-
23.
مؤلف : شاه حسینی، محمدعلی ؛ کیماسی، مسعود ؛ فیاضی، بی بی مرجان ؛ كاتب مسؤول : خدادادیان، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت دولتی»تابستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 346 إلی 376 )
الکلمات المفتاحية:ریسکمدیریت ریسکمنابع انسانیبانک ملتتحلیل دادهبنیاد
-
24.
مؤلف : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 116 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتهمراه بانکنقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمدیریت تجربه مشتریمشتریمشتریانطراحی
-
25.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ انوشه، مزدک ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، وحیده ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1398، سال چهاردهم- شماره 45 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:بلاغتنشانهشناسیدلالتبینامتنیتجانشینی و همنشینی
-
26.
كاتب مسؤول : کریمی، احسان ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 37 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اینترنتیسفر مشتریتجربه دیجیتال مشترینقاط تماس مشتریمشتریبانکمشتریاننقاط تماسدیجیتالتجربه مشتری
-
27.
مؤلف : حکیمی، هاجر ؛ ديواندري، علي ؛ كيماسي، مسعود ؛ حقيقي كفاش، مهدي ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 565 إلی 584 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدیمدلسازی ساختاری تفسیریبانکداری خرددلفی فازیتجربه مشتریمدلکارکنانمقولهتجربه مشتریان
-
28.
مؤلف : علی نژاد، سمیه ؛ کیماسی، مسعود ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1398- شماره 117 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 161 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندپیشایندهای عشق به برندمصرف کنندگان ایرانیابعاد عشق به برندپیامدهای عشق به برند
-
29.
مؤلف : سیدکباری، بنفشه ؛ عابدی، احسان ؛ هندیجانی، رزا ؛ كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:طراحیکاربردپذیریوبسایتتجربه کاربریهیورستیک
-
30.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ سماک نژاد، نگار ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1397 - شماره 80 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 80 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیتوجه بصریمسیر نگاهمنبع انسانی پیام تبلیغ