کلمة المفتاح تداعی برند / (39 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : سنجری، بهزاد ؛ مؤلف : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 ، ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندتداعی برندآگاهی برندتبلیغات طنزآمیزکیفیت دراک شده برند
-
12.
كاتب مسؤول : اصلانی، علی رضا ؛ مؤلف : دانشفرد، کرم الله ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (10 صفحة - من 82 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندآگاهی برندبازاریابی قطرهای
-
13.
مؤلف : پاکاری، آزاده ؛ رهجو، سمیه ؛ شمس لاهرودی، سیدحسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398 - شماره 13 (جلد اول) (15 صفحة - من 160 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندآگاهی برندطراحی لوگوتصمیم¬گیری خریدکیفیت درک شده برند
-
14.
مؤلف : قدسی، پرستو ؛ الهی، علیرضا ؛ رسولی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1398 - شماره 54 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 171 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:کهنالگوشخصیت برندبرندسازیهویت برندتداعی برند
-
15.
مؤلف : هوشمند، عرفان ؛ شمس، کوروش ؛ کلانتر، امیر ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1397 - شماره 10 (14 صفحة - من 139 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪﻧﮕﺮش ﺑﺮﻧﺪﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪﺗﺪاﻋﯽ ﺑﺮﻧﺪمشتریارزش ویژهمشتریان
-
16.
مؤلف : عبدوی، فاطمه ؛ عبدالعلی نژاد، زهرا ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1397 - شماره 14 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات اینترنتیوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
17.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحة - من 218 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر برندآگاهی ازبرندوفاداری به برندتداعی برند
-
18.
مؤلف : نظری، محسن ؛ میرا، سیدابوالقاسم ؛ اسماعیلی، سعیده ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1397 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 57 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندکیفیت ادارک شده
-
19.
مؤلف : حاجیان برنتی، پریسا ؛ حاجیان برنتی، پرستو ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (7 صفحة - من 608 إلی 614 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برند ارزش ویژه برند تداعی برند کیفیت درک شده وفاداری برند
-
20.
مؤلف : مرتضوی، ساجده سادات ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (17 صفحة - من 1582 إلی 1598 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مسئولیت اجتماعی تداعی برند آگاهی از برند هواداران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)