کلمة المفتاح نگرش برند / (19 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدی، اکرم ؛ دادگر، فاطمه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (13 صفحة - من 1082 إلی 1094 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزش
-
2.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 96 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
3.
مؤلف : آذرپرا، رضا ؛ حمزوی، حسین ؛ محبی، عاطفه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (15 صفحة - من 77 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش برندنگرش برندکیفیت برند
-
4.
كاتب مسؤول : آندرواژ، دکتر لیلا ؛ مؤلف : آلبو نعیمی، دکتر ابراهیم ؛ افشاری، حسن ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 196 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعی شرکتنگرش برنداخلاقیات کسب و کارکیفیت ادراک شده.
-
5.
مؤلف : اینانلو، سهیلا ؛ سلیمانی، مجید ؛ افکار، عادل ؛ كاتب مسؤول : شعبانی بهار، غلامرضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندارزش ویژه برندقصد خریداعتماد برندنگرش برند
-
6.
مؤلف : لاری سمنانی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خدادادی، مهناز ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (14 صفحة - من 1010 إلی 1023 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرضایت مصرف کنندهنگرش برندترجیحات برندشرکت دیجی کالانگرشمشتریترجیحات
-
7.
مؤلف : پورنگ، علی ؛ گلین سیدی، سیده ستایش ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتصمیم گردشگرانگردشگری لوکسنگرش برند
-
8.
كاتب مسؤول : آروانه، مرجان ؛ مؤلف : شجاعیان، پری ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1400 - شماره 72 و 73 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 166 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:مشتریاناعتماد شناختیاعتماد عاطفینگرش برندآوازۀ برند
-
9.
مؤلف : رمضان پور، سیمین السادات ؛ بختیاری، محمّد ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 9 (15 صفحة - من 112 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعی شرکتنگرش برندادراک اخلاق تجاری
-
10.
كاتب مسؤول : هنری پور، محمد ؛ مؤلف : تاجفر، امیرهوشنگ ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (9 صفحة - من 759 إلی 767 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدلذت درک شدهنگرش برندفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارائه آنلاین محصولاتاطلاع رسانی موثر