کلمة المفتاح ارزش ادراک شده / (111 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پابرجای زنجانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (16 صفحة - من 2 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهایمنی ادراک شدهقصد استفاده مجدد.تبلیغات دهان به دهان مثبت
-
2.
مؤلف : محمدی همت آباد، الناز ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان1402 - شماره 25 (15 صفحة - من 9 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریارزش ادراک شدهبرندتصویر برندگردشگران شهر مشهد
-
3.
مؤلف : فتح اللهی، سپیده ؛ بابائی، نازنین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (10 صفحة - من 42 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتوسعه پایداردماوندوفاداریارزش ادراک شدهمقصد گردشگری
-
4.
مؤلف : احمدی، بهزاد ؛ عالی، صمد ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (19 صفحة - من 318 إلی 336 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمرارزش ادراک شدهوفاداری مشتریانحواس پنجگانهبیمه سرمایه گذاری
-
5.
مؤلف : طالب زاده، لیلا ؛ شیخعلی زاده، محبوب ؛ نجف زاده، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : جنانی، حمید ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»پاییز 1402 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 613 إلی 633 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراکشدهسودآوری باشگاه
-
6.
مؤلف : عباس زاده ؛ شاه محمدی، مانا ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغارزش ادراک شدهمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتبازاریابی رسانه های اجتماعیبانک کارآفرینمحیط ارائه خدماتحفظ ها به اثبات رسید . مشتریان
-
7.
مؤلف : قاسمی نوقابی، مریم ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (9 صفحة - من 140 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهقصد خریدخلاقیت در تولید محصولات جدیدلوازم خانگی اسنوا
-
8.
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
-
9.
مؤلف : نوروزی، پیمان ؛ بهنام، محسن ؛ كاتب مسؤول : سید عامری، میرحسن ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندارزش ادراکشدهبرند ورزشیدرگیرکردن مشتری
-
10.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحة - من 437 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (30 مقالة)
- علمی-پژوهشی (23 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (2 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)