کلمة المفتاح بازاریابی شبکه های اجتماعی / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زاهددوست محمدجانی، نیلوفر ؛ دوره، معصومه ؛
مؤتمر:کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار ، ملی (16 صفحة - من 827 إلی 842 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریارزش ویژه برندقیمت ادراک شدهرضایت مصرف کنندهبازاریابی از طریق شبکه های اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیمشتریرضایتارزش ویژهرضایت مشتری
-
2.
مؤلف : آبار، ولی ؛ فتاح، مجید ؛ كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»بهار 1403 - شماره 6 (14 صفحة - من 131 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبازاریابی شبکههای اجتماعیصنعت مد و پوشاک
-
3.
مؤلف : یاوری، زهرا ؛ خسرو، امیرمحمد ؛ تاج بخش سلطانی، پریسا ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1402 - شماره 47 (12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقصد خریدبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
4.
مؤلف : خزائی زاده، حمید ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ محترم، رحیم ؛ كاتب مسؤول : لطفی زاده، فرشته ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 99 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی شرکتیکپارچگی و پاسخگوییبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
5.
كاتب مسؤول : صوفیان، محمد ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تابستان 1402 - شماره 14 (14 صفحة - من 18 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی شبکههای اجتماعیتجربه برند
-
6.
كاتب مسؤول : نظری، مینا ؛ مؤلف : منتظرقائم، مهدی ؛
مجلة:علوم خبری»زمستان 1401 - شماره 44 (19 صفحة - من 12 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:برندروابط عمومیشبکههای اجتماعی مجازیبازاریابی شبکه های اجتماعیبرندینگ سازمانی
-
7.
كاتب مسؤول : اخلاصی، امیر ؛ مؤلف : ادیبی، امیر محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1401 - شماره 102 ، ب (Ministry of Science/ISC (47 صفحة - من 85 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاوییادگیری ماشینبازاریابی شبکههای اجتماعیمحتوای ایجاد شده توسط کاربران
-
8.
مؤلف : بیات، قدسی ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»بهار 1401، دوره دوم - شماره 1 (23 صفحة - من 2 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارهای کوچک و متوسطتحلیل مضمونبازاریابی شبکههای اجتماعیشبکه اجتماعی تلگرامکسب و کارهای کوچکاطلاعاتتلگرامکسبشبکههای اجتماعیبازاریابیشـبکه
-
9.
كاتب مسؤول : قربی، سیده سمیه ؛ مؤلف : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 ، A+ (Azad University (19 صفحة - من 111 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدهویت اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیارتباط اجتماعی پایدار
-
10.
كاتب مسؤول : حمزوی، جهانگیر ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (21 صفحة - من 288 إلی 308 )
الکلمات المفتاحية:بانک صادراتشبکههای اجتماعی آنلاینمدل شناختی فازیافزایش عملکرد بازاریابی الکترونیکیشبکههای اجتماعی آنلاینبازاریابیاطلاعاتبازاریابی شبکههای اجتماعینقشه شناختی فازیروش نقشه شناختی فازیکاربران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (2 مقالة)