کلمة المفتاح برندگرایی / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اصانلو، بهاره ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 129 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:برندگراییعملکرد مشترینوآوریبرندسازی داخلیکارکنانسازمان
-
2.
مؤلف : سعادت مهر، مسعود ؛ بالونژادنوری، روزبه ؛
مجلة:جستارهای اقتصادی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 304 إلی 330 )
الکلمات المفتاحية:مدگراییبرندگراییسبکهای خریدملیگرایی اقتصادی
-
3.
كاتب مسؤول : عسکریان، فریبا ؛ مؤلف : آقایی، نجف ؛ ضیایی، اباذر ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1400 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 213 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:شهرداری تهرانبرندگراییبازارگرایی سبزعملکرد بازاریابی سبز.
-
4.
مؤلف : عبدالمنافی، سعید ؛ نجیب زاده، عنایت اله ؛ مقصودی گنجه، یاسر ؛ پورعیسی، منا ؛ امیری، سیاوش ؛ كاتب مسؤول : باغبانی آرانی، ابوالفضل ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»تابستان 1400- شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 91 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانهعملکرد برندقابلیت بازاریابیبازارعملکردکشاورزیبازاریابیشرکتهای تعاونی کشاورزیبرند گراییمدیران
-
5.
مؤلف : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ حیدری، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : نوربخش، سید کامران ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتصنعت بانکداریبرندگراییارتباطات بازاریابی یکپارچهبازارگرایی
-
6.
كاتب مسؤول : میرجوادی، سید محمد ؛ مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ عابدی، احسان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1398- شماره 39 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 121 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترفتار مصرفکنندهوابستگی به برندارزشآفرینی برندترجیح برندمشتریارزش آفرینیکدگذاریوابستگیمشتریانبرند گراییبرندگراییپژوهش
-
7.
مؤلف : شفیعی زاده، فاطمه ؛ آفرینش، اکبر ؛ شریفی فر، فریده ؛ كاتب مسؤول : نیک بخش، رضا ؛
مجلة:مطالعات اسلامی در حوزه سلامت»پاییز 1398 - شماره 9 (14 صفحة - من 67 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:برندگراییرفتارهای برندسازارتباطات درونکارکردیکارکنان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران
-
8.
مؤلف : مندعلی زاده، زینب ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1397 - شماره 52 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبازارگراییباشگاه ورزشیبرندگرایی
-
9.
مؤلف : حکیمی، ایمان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 131 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیجهتگیری های استراتژیکبازارگراییبازاربرندگرایی
-
10.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ قبهای، محسن ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 105 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:دانشبرندگراییارزش ویزه داخلی برندتعهد داخلی نسبت به برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)