کلمة المفتاح نگرش برند / (19 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (14 صفحة - من 72 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندترجیح برندنگرش برندمشتریفروشگاهارزش ویژهنگرشترجیحمشتریانمدل
-
12.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ عزیزی حمل آبادی، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 47 (جلد دوم) (20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندنگرش برند
-
13.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (16 صفحة - من 353 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتبار برندتجربه برندنگرش برند
-
14.
مؤلف : اسپهلار، اصغر ؛ كاتب مسؤول : علیزاده چمازکتی، امیر ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1399 - شماره 2 (9 صفحة - من 24 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق تجارتمسئولیت اجتماعی شرکتنگرش برند
-
15.
مؤلف : امین بیدختی، علیاکبر ؛ دوست محمدی، سمیه ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»تابستان 1398 - شماره 6 ISC (15 صفحة - من 114 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتمایل به استفادهنگرش برندعملکرد برند.
-
16.
مؤلف : جفا، سید سعید ؛ کریمی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1398 - شماره 1 (14 صفحة - من 44 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفروشگاه های زنجیره ایقصد خریدنگرش برندنگرش آگهینگرشآگهیقصد خرید مشتریان
-
17.
مؤلف : فولاد، دانوش ؛ شعبان نژاد، رضا ؛ ترابیان، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره چهارم- شماره 4 (جلد دوم) (14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تمایل خریدنگرش برندنگرش تبلیغاتارزش آگاهیارزش تبلیغاتنگرشتبلیغاتتبلیغات گوشیهای هوشمندارزشپژوهش
-
18.
مؤلف : هوشمند، عرفان ؛ شمس، کوروش ؛ کلانتر، امیر ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1397 - شماره 10 (14 صفحة - من 139 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪﻧﮕﺮش ﺑﺮﻧﺪﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪﺗﺪاﻋﯽ ﺑﺮﻧﺪمشتریارزش ویژهمشتریان
-
19.
مؤلف : سندالی، وفا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ داوودی، ابوالفضل ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (18 صفحة - من 439 إلی 456 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندآگاهی برندنگرش برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (3 مقالة)