کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (720 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 70 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
-
42.
مؤلف : پورحیدری، امید ؛ خاکساری، محمد ؛ دوست محمدی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 3 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل سرو کوالمخابرات استان کرمانمشتریمشتریانخدمات
-
43.
مؤلف : آذر، عادل ؛ محمدلو، مسلم علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:زنجيره تأمینكيفيت خدماتتحليل شكافكيفيت خدمات لجستيكمدلعملکرد
-
44.
مؤلف : روستا، احمد ؛ مدنی، فاطمه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتشناسهتصمیمگیری مشتریانارزش ویژه شناسهمشتریمشتریان
-
45.
مؤلف : فریبرز محمد هادی ؛ فتحی واجارگاه، دکتر کورش ؛ پرداختچی، محمدحسن ؛ ابوالقاسمی، دکتر محمود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار و تابستان 1389 - شماره 6 ISC (24 صفحة - من 117 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتضمین کیفیتآموزش منابع انسانیمدل تحلیل اهمیت ، عملکردمدل تحلیل اهمیتـ عملکردکیفیتآموزشعملکرد
-
46.
مؤلف : میر غفوری، سید حبیب الله ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1389 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 175 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمدیریت دانشکیفیت خدماتیزدکتابخانه های آموزش عالیتکنیک کپ لندكتابخانههاي آموزش عاليتكنيك كُپلَنددانشکاراییارزیابیمدل
-
47.
مؤلف : زنجیرچی، سید محمود ؛ طاهری دمنه، محسن ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»بهار و تابستان 1389 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 49 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های عصبی مصنوعیکيفيت خدماترگرسيونمدل ليب کوال
-
48.
مؤلف : فارسیجانی، حسن ؛ زندی، امید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1389 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 69 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتفرایند تحلیل شبکه یییبرنامه ریزی آرمانی و مدل کیفیت خدمات (سروکوال )
-
49.
مؤلف : صالح نیا، منیره ؛ زارعی محمودآبادی، زهرا ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»خرداد 1389 - شماره 106 (10 صفحة - من 14 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریخدمات بانکیوضعیت موجودوضعیت مطلوببانکمشتریمشتریانقابلیت اطمینانپاسخگویی
-
50.
مؤلف : یونسی فر، سید محمد ؛ محقر، علی ؛ یونسی فر، سید عزیز ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3،4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 19 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:بيمارستانكيفيت خدماتعملكرد سازمانيبازاريابي داخليمشتريان دروني
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (210 مقالة)
- ب (121 مقالة)
- علمی-ترویجی (28 مقالة)
- B (16 مقالة)
- بین المللی (15 مقالة)
- A (14 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- ملی (12 مقالة)
- C (9 مقالة)
- A+ (8 مقالة)
- د (5 مقالة)