-
1.
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی
مؤلف : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 181 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددوفاداری به برندفعالیتهای خلق ارزشجامعه برند
-
2.
مؤلف : بنار، نوشین ؛ گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مهرعلی تبار، حکیمه ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 153 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیوفادارینگرش مشتریقصد خرید مجدد
-
3.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ رشید کابلی، مجید ؛ صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 55 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش و کیفیت درک شدهفروشگاه زنجیره ای
-
4.
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ جعفری، عماد ؛ اسمعیلی، حسین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریبرندقصد خرید مجددتمایل به پرداختBrandشخصیت برندشخصیت مشتریانهویت پذیری مصرفکننده از برند
-
5.
مؤلف : مومن، مجید ؛ قره چه، منیژه ؛ قنبرزاده، رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 87 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیتعهد مستمرقصد خرید مجددارزش درکشدهکیفیت درکشدهارزش ویژه درکشده
-
6.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ پورمصطفی خشکرودی، مهدی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ نصیرزاده، محمد علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیبانکداری الکترونیکیقصد خرید مجددکیفیت خدمات الکترونیک
-
7.
مؤلف : عسکریان، فریبا ؛ اکبرزاده، بهزاد ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 217 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهقصد خرید مجددبرند ورزشی
-
8.
مؤلف : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 157 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
9.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ قلی پور، رحمت الله ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری برندشخصيت برندقصد خريد مجددبيمه عمربیمهشخصیتمشتریوفاداریشرکت بیمه سامانمشتریان
-
10.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عقیلی، خدیجه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 15 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش خدمات درک شدهتبلیغات دهان به دهانراحتی استفاده از خدماتمشتریخدماترضایتمشتریان