-
1.
مؤلف : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 81 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریکیفیت رابطهتبلیغات دهان به دهانسهم مشتریاستراتژی های بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مندمشتریاستراتژیهای بازاریابی رابطه مندبانکارتباطاتمشتریان
-
2.
مؤلف : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
3.
مؤلف : کشوری، مریم ؛ گرایی، احسان ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1392 - شماره 63 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 15 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:استان لرستانکتابخانه های عمومیوفاداری مشتریانمدل وفاداری مشتریان
-
4.
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکت
-
5.
مؤلف : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
-
6.
مؤلف : Hosseini، Mirza Hassan ؛ Hosseini، Vahideh sadat ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»JULY 2013, Volume 6 - Number 2 ، العلمية - البحثية/ISC (26 صفحة - من 105 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:productioncustomer loyaltyValue creationBanking servicesCO
-
7.
مؤلف : Ansari، A ؛ Sanayei، A ؛
مجلة:International Journal Of Information Science And Management»May 2012, Volume 10 - Number 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:Satisfactionmobile learningcustomer loyaltyMobile Services
-
8.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1391 - شماره 25 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 23 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیکاعتماد الکترونیکمشتریاطلاعاتمشتریانرضایترضایت و وفاداری مشتری
-
9.
مؤلف : تهرانی، رضا ؛ جمشیدی، حمید ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1394 - شماره 81 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1085 إلی 1106 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمکیفیت طراحی رابطاطلاعاتمشتریوبمشتریانوبسایت
-
10.
مؤلف : مسعودی، مصطفی ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 103 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتکانال های ارتباط با مشتریایرانخودروخودرومشتریارتباطاتخریدارانرضایتبـامشـتری