کلمة المفتاح رضایت مشتریان / (203 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : عابد خراسانی، مهران ؛ کفاشپور، آذر ؛ كاتب مسؤول : پویا، علیرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 53 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت خدمات سلف سرویسآمادگی فناورانه
-
52.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 103 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیکسبوکار کوچک و متوسطتحلیل اهمیت عملکرد
-
53.
كاتب مسؤول : گل، عبدالشکور ؛ مؤلف : احمد شیرزاد، فرید ؛ احمدی زاده، امیرخان ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 8 (11 صفحة - من 142 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانرضایت مشتریانخدمات بانکیبانک اسلامی افغانستان
-
54.
مؤلف : نعمتی، حمیدرضا ؛ حیدری، سید عباس ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1399، سال سیزدهم - شماره 1 ، A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 217 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانمشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانک
-
55.
مؤلف : مسعودی، حمید رضا ؛ برزگر لیایی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 ، ج (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 103 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانخدمات اصلی ارائه شدهخدمات ارتباطی ارائه شدهمقاصد رفتاری مشتریان
-
56.
كاتب مسؤول : جعفری، الهام ؛ مؤلف : چاقویی، یحیی ؛ مهماندوست قمصری، زهراسادات ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1399، دوره سوم - شماره 32 (22 صفحة - من 125 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانارزش درک شدهخرید مشتریمشتریوفاداری مشتری
-
57.
كاتب مسؤول : حبیبی، علیرضا ؛ مؤلف : حسینی، سید حسین ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 6 (21 صفحة - من 123 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریانابعاد کیفیت خدمات
-
58.
مؤلف : شیخ، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، شیوا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 ، B (Azad University (21 صفحة - من 399 إلی 419 )
-
59.
مؤلف : عزیزی، میثم ؛ كاتب مسؤول : فیلی، اردلان ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مهر 1399 - شماره 26(جلد اول) (8 صفحة - من 21 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانتکنیک DANPسرمایه انسانی سبزسرمایه فکری سبز
-
60.
كاتب مسؤول : سربندی، شادی ؛ قلی زاده، همت ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1399 - شماره 103 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 101 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعکیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (39 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- علمی-ترویجی (11 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (4 مقالة)