کلمة المفتاح رضایت مشتریان / (203 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
61.
مؤلف : یوسفی، علی ؛ پقه، عبدالعزیز ؛ اخوان فر، امیر ؛ كاتب مسؤول : همایونفر، مهدی ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 18 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 179 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامین سبزمدلسازی ساختاری تفسیریفرایند تحلیل شبکهرضایت مشتریان
-
62.
مؤلف : کرم پور، مهناز ؛ بیاناتی، ماه منیر ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (8 صفحة - من 580 إلی 587 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانمدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی
-
63.
مؤلف : دهنوی، محمدحسن ؛ الهیاری، میثم ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1399، دوره ششم - شماره 2 (8 صفحة - من 29 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانبانک اقتصاد نوین
-
64.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ هاتفی پور، هومن ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 1 (12 صفحة - من 38 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانوفاداری کارکنانعملکرد بنگاه های تجاری
-
65.
كاتب مسؤول : محرابیان، پژمان ؛
مجلة:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»بهار 1399 - شماره 1 ، ب (Ministry of Science (8 صفحة - من 53 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانارزش ادراکشدهاعتماد مشتریانخدمات الکترونیک شهرداری
-
66.
مؤلف : مرادخانی، میثم ؛ غمخواری، معصومه ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1398 - شماره 17 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانبازیپردازیانگیزههای درونی
-
67.
مؤلف : رحمانی، کاویان ؛ رضائی نور، جلال ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) ، A (Azad University (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرضایت مشتریانتودیم فازیصنعت رستوراندارینظریه چشمانداز
-
68.
مؤلف : طهماسبی روشن، ندا ؛ میر فخرالدینی، سید حیدر ؛ میر غفوری، سید حبیب الله ؛ كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1398، شماره 98 ، ج (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 7 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانعملکردپایداریتبلیغاتدهان به دهانمدیریت زنجیره تامین پایدار
-
69.
مؤلف : بابایی میبدی، حمید ؛ كاتب مسؤول : علیرضایی، اسداله ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1398 - شماره 28 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 151 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکرضایت مشتریانشعب بانک ملی سیرجان.
-
70.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ تقوی، امیرعلی ؛ قاسمی، علی ؛ جعفری، سیامک ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 ، B (Azad University (18 صفحة - من 70 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکحمایت اجتماعیرضایت مشتریانشبکه های اجتماعیتعداد دوستان شبکه های اجتماعیتعداد کاربران شبکه های اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (39 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- علمی-ترویجی (11 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (4 مقالة)