کلمة المفتاح تجربه برند / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : صوفیان، محمد ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تابستان 1402 - شماره 14 (14 صفحة - من 18 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی شبکههای اجتماعیتجربه برند
-
12.
كاتب مسؤول : چراغی، حامد ؛ مؤلف : گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1402 - شماره 23 (11 صفحة - من 262 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبرندارزش برندتجربه برندتبلیغات دهان به دهان
-
13.
مؤلف : نوروزی، پیمان ؛ بهنام، محسن ؛ كاتب مسؤول : سید عامری، میرحسن ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندارزش ادراکشدهبرند ورزشیدرگیرکردن مشتری
-
14.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
15.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرشهرت برندمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
16.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1401 - شماره 14 (18 صفحة - من 133 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیدلبستگی به برندتجربه برندتجربهٔمشتریحسیصنعت گردشگری
-
17.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 184 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریتجربه برنددرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
18.
مؤلف : حیدری، رضا ؛ کمالی، محمد ؛ مودی، داود ؛ كاتب مسؤول : دهقان قهفرخی، امین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 217 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی ورزشیبرندتجربه برندقدرت برندمصرفکنندگان
-
19.
مؤلف : هوشنگی فر، سهیل ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»بهار 1401 - شماره 3 (14 صفحة - من 121 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:برندتمایل به پرداختتجربه برندطرفداری مشتری از برند
-
20.
مؤلف : نوشادی جلال، مهزاد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (14 صفحة - من 2124 إلی 2137 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه مشتری تجربه برند ارزش ویژه نگرش برندهای لوكس فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (13 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (4 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)