کلمة المفتاح Brand awareness / (58 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شده و وفاداری به برندآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
12.
مؤلف : Hasanzadeh، Seyed Jalal ؛ Nobakhat، Farzad ؛ Zare Abandansari، Mohammad ؛
مجلة:Sports Business»Summer and Autumn 2022 - Number 4 (11 صفحة - من 217 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenesssocial factorsqualityFashionbrand loyaltyPriceCustomer Preferences
-
13.
مؤلف : کلدانی، سمانه ؛ قائدامینیهارونی، عباس ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 143 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندامضای برند
-
14.
مؤلف : رضوانی، آرمین ؛ دکامینی، فاطمه ؛ صلواتچی، ندا ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد برندنوآوری سازمانیبازاریابی شبکهایآگاهی از برندعملکرد برندبازاریابیپژوهشمدلپرسشنامهشاخص
-
15.
مؤلف : Falahatgar، Samira ؛ Taleghani، Mohammad ؛ كاتب مسؤول : Chamanzamin، Mousa Rezvani ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 229 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenesscustomer loyaltybrand identificationCompetitive Advantage Strategies
-
16.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 199 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعیآگاهی از برند
-
17.
مؤلف : SAMREEN NOOR ؛ MANZAR AHMED ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (9 صفحة - من 131 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessbusinessconsumerSaudi Arabiasocial mediachoice
-
18.
مؤلف : Samreen Noor ؛ Manzar Ahmed ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (9 صفحة - من 562 إلی 570 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessbusinessconsumerSaudi Arabiasocial mediachoice
-
19.
مؤلف : شیروانی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : شمسی، احمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (31 صفحة - من 374 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:پست بانک ایرانآگاهی از برندشناخت برندﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیتصویر ذهنیمشتریبانکمشتریانکدگذاریمدلمقوله
-
20.
كاتب مسؤول : Rezaei، Morteza ؛ مؤلف : Sharifian، Esmaeil ؛
مجلة:new studies in sport management»Spring 2021, Volume 2 - Number 2 التصنيف ب (Ministry of Science (10 صفحة - من 192 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessbrand loyaltyperceived qualityBrand AssociationIranian consumersSport Goods