کلمة المفتاح Brand awareness / (58 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : کریم زاده، نسیم ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 237 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریآگاهی از برنداعتماد به برندمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت برند
-
22.
مؤلف : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 97 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندباشگاهبرند
-
23.
مؤلف : Sepehrian، Amir Hossein ؛ Aghaei Shahri، Malihe Sadat ؛ كاتب مسؤول : Azimzadeh، Seyed Morteza ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Spring 2021, Volume 9 - Number 1 (8 صفحة - من 28 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessSocial networkPurchase IntentionSport AdvertisingTARP
-
24.
كاتب مسؤول : Kalashi، Maziyar ؛ مؤلف : Sahebkaran، Mohammad Ali ؛ Karimi، Javad ؛ Jami Alahmadi، Abdorahman ؛ MohammadiAskarabadi، Masoud ؛
مجلة:new studies in sport management»Winter 2021, Volume 2 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 82 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessBrand experiencebrand loyaltyBrand Trustbrand satisfaction
-
25.
مؤلف : شیرمحمدی، یزدان ؛ زاهدی، بدری سادات ؛ كاتب مسؤول : درینی، ولی محمد ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»زمستان 1399 - شماره 51 ISC (16 صفحة - من 159 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری تجربیآگاهی از برندسفرهای خانوادگیگردشگری کودکسایتهای میراث فرهنگی
-
26.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ عزیزی حمل آبادی، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 47 (جلد دوم) (20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندآگاهی از برندعملکرد برندنگرش برندشهرت برند
-
27.
كاتب مسؤول : الماسی، سمانه ؛ مؤلف : زمانی دادانه، کیوان ؛ عیدی، حسین ؛ فرناندز، جرونیمو گارسیا ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1399- شماره 3 (36 صفحة - من 155 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندآگاهی از تبلیغات
-
28.
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛ مؤلف : رنجبر، احد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 135 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل وایآگاهی از برندتمایل به خریدیـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی
-
29.
كاتب مسؤول : رنجبر، مختار ؛ مؤلف : احمدی زاد، ارمان ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:عملکردکیفیت درک شده برندارزش برند مبتنی بر نگرش مشتریبانک پاسارگاد مشهدآگاهی از برند
-
30.
كاتب مسؤول : بینا، شهناز ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 171 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندآگاهی برندرفتار خریدارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر