کلمة المفتاح Brand awareness / (59 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : بینا، شهناز ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 171 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندآگاهی برندرفتار خریدارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر
-
32.
كاتب مسؤول : سنجری، بهزاد ؛ مؤلف : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندتداعی برندآگاهی برندتبلیغات طنزآمیزکیفیت دراک شده برند
-
33.
مؤلف : رشیدی، فاطمه ؛ غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 التصنيف ج (Ministry of Science (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندکیفیت درک شدهتصویر کشور مبداارزش مد
-
34.
كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛ اسلامی، قاسم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1398 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
-
35.
كاتب مسؤول : شفیعی، شهرام ؛ مؤلف : رحیمی پردنجانی، امین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 103 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی برندباشگاه فوتبالوفاداری هوادارانسرمایهگذاری برنداعتبار برند
-
36.
كاتب مسؤول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : موسوی، نرگس ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1398 - شماره 32 التصنيف A (Azad University (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتصویر برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
37.
كاتب مسؤول : فریدونی، مسعود ؛ مؤلف : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 190 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندعشق به برندبازاریابی ورزشیتجربه از برند
-
38.
مؤلف : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (49 صفحة - من 3 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی برندهوشیاری برندحساسیت برندقومگرایی مصرفی و رفتار خریدبرنـدمصــرفهــابـهبــربـاهـاخریـد
-
39.
كاتب مسؤول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : موسوی، نرگس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیوفاداریتصویر برندپاسخدهی مشتریان
-
40.
مؤلف : کیان فر، ام البنین ؛ محقق، نادر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (17 صفحة - من 343 إلی 359 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری برنداعتماد برندآگاهی برندبیمه ایران