کلمة المفتاح Brand awareness / (58 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ارتباط با برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندتصویر برند
-
52.
مؤلف : ویسی، مهسا ؛ سلیمانی، ندا ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1394 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (18 صفحة - من 118 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهآگاهی از برندمیزان مصرف و در دسترس بودن رسانهمتمایز بودن رسانهمحتوای پیام رسانهرسانهشاخصتبلیغاتمعیارهاپرسشنامه
-
53.
كاتب مسؤول : Golzari، Javad ؛ مؤلف : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
مجلة:Business and Marketing»Feb 2015 - Number 5 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessBrand attitudebrand loyaltyperceived qualitybrand imageBrand PersonalityBrand Prestigebrand choice intentionbrand reliabilitymanagement trust
-
54.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 137 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندتبلیغاتمشتریمشتریارزشارزش
-
55.
مؤلف : نصراصفهانی، داود ؛ زارعی، علی ؛ اسمعیلی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : تجاری، فرشاد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1393- شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریآگاهی از برندتداعیات برندکیفیت درکشده
- 56.
-
57.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
-
58.
مؤلف : محمدی، رزگار ؛ هنری، حبیب ؛ صادقی، رضا ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 71 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:نشان تجاریحمایت های مالی ورزشیهوادارانعلاقمندیقصد خریدوفاداریتصویر شرکت