keyword مدیریت تجربه مشتری / (26 Article)
- Sort by
- Date
-
11.
Writer : موسوی، پریسا ؛ مهرآیین، محمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ Corresponding Author : رحیم نیا، فریبرز ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 502 to 523 )
Keywords:تحلیل شبکهتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریتحلیل کتابسنجیcustomer experience managementBibliometric analysisNetwork analysiscustomer experienceپژوهش
-
12.
Writer : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 48 to 73 )
Keywords:فراترکیببازی وارسازیمدیریت تجربه مشترینسل وای (Y)customer experience managementgeneration YMeta synthesisGamification
-
13.
Writer : ژیان، مهرتاش ؛ باقرزاده حسینیان، سیدنوید ؛ حسین زاده، علی ؛
Journal:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1400 - شماره 1 (23 page(s) - From 825 to 847 )
-
14.
Corresponding Author : رفیعیان، مجتبی ؛ Writer : شمس، فاطمه ؛
Journal:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1399 -شماره 44 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 85 to 102 )
Keywords:بافت میانیمدیریت تجربه مشتریمنظر بصری خیابانخیابان کریمخان زندVisual StreetscapesMiddle Fabriccustomer experience managementkarim khan zand street
-
15.
Corresponding Author : آتشگر، کریم ؛ Writer : میرشفیعی، فاطمه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 399 to 423 )
Keywords:مدیریت تجربه مشتریسفر مشترینقشه سفرمدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسCustomer relationship managementcustomer experience managementCustomer Journeytouchpointمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
16.
Corresponding Author : رحیمیان، سمانه ؛ Writer : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 523 to 547 )
Keywords:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریhoteling industrycustomer experience managementcustomer experienceهتلمشتریانمشـتری
-
17.
Corresponding Author : رحیمیان، سمانه ؛ Writer : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 13 to 39 )
Keywords:هتلداریرسانههای اجتماعیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریsocial mediahotel industrycustomer experiencecustomer experience managementاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی
-
18.
Writer : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 116 to 142 )
Keywords:بانک ملتهمراه بانکنقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمدیریت تجربه مشتریcustomer experience managementCustomer journey mappingPlanned journeyMellat Bankmobile bankمشتریمشتریانطراحی
-
19.
Corresponding Author : جامی پور، مونا ؛ Writer : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 46 to 67 )
Keywords:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتریCustomer Experience Management (CEM)customer experienceSocial commercesocial media
-
20.
Writer : شکیب، بهناز ؛ رضانژاد، بابک ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1399، دوره جدید - شماره 38 (18 page(s) - From 41 to 58 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریمدیریت تجربه مشتریبانک ملت اصفهان
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (14 Article)
- الف (2 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
- بین المللی (1 Article)
- B (1 Article)
- C (1 Article)
- ملی (1 Article)