-
11.
نویسنده : ادیبی، نسیم ؛ کاظمی، علی ؛ محمدی، مهناز ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:برندشخصیت برندمدل سازی معادلات ساختاریویژگی شخصیتی مصرف کنندهشخصیتمشتریمدلویژگیهای شخصیبرونگراییپژوهش
-
12.
نویسنده : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ امانی، مجتبی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1392 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها:شخصیت برنداعتماد برندترجیح برندتاثیر برندوفاداری نسبت به برندشخصیتوفاداریاعتمادترجیحمصرفکنندهپژوهشمشتریفرضیهها
-
13.
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ خبیر، طیبه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 79 تا 118 )
کلیدواژه ها:قومیتشخصیت برندارزش ویژه برندپیشبرد فروش
-
14.
نویسنده : شفایی، لیلا ؛ معماری، ژاله ؛ اصغری جعفرآبادی، محمد ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:تیم فوتبالشخصیت برند
-
15.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ امیری، مجتبی ؛ شیبانی مقدم، نغمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:کهن الگوشخصیت برندشخصیتکهن الگوییادراککهنالگوهاارتباطاتمصرفکنندگانمصاحبه
-
16.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ سمیعی نصر، محمود ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشخصیت برندرضایتمندی مشتریخودانگاره مشتریهمخوانی
-
17.
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ جعفری، عماد ؛ اسمعیلی، حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریبرندقصد خرید مجددتمایل به پرداختBrandشخصیت برندشخصیت مشتریانهویت پذیری مصرفکننده از برند
-
18.
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سپاسی، پریسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندشخصیت آبیشخصیت سبزشخصیت قرمزشخصیت مشتریشخصیتشخصیتبرند اپلبرند اپل
-
19.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ امینی کسبی، حسین ؛ جعفری، عماد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندشخصیت برندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
20.
نویسنده : باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندهویت برندتوسعة هویت برندهویت بصری برندهویتمدیریت ارتباط با مشتریبازاریابیبرند خدماتیفرهنگ بازاریابیشخصیتپژوهشسازمان