کلمة المفتاح بازاریابی رسانه های اجتماعی / (56 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 237 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
2.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 13 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
3.
مؤلف : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (11 صفحة - من 32 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
4.
مؤلف : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
5.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحة - من 337 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
6.
مؤلف : آقاجان پور، سکینه ؛ عسکری، احمد ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:اقتصاد دفاع»زمستان 1402-سال هشتم، شماره 30 (29 صفحة - من 93 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتوسعه پایداربازاریابی رسانههای اجتماعیمشارکت مشتریان
-
7.
كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛ مؤلف : حسین زاده، حمیرا ؛ خواجه، مصطفی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1402 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 133 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیرسانههای اجتماعیکسب و کارهای الکترونیکیبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
8.
مؤلف : معصومی، فاطمه ؛ سیاوشی، ملیحه ؛ كاتب مسؤول : بیابانی، حسن ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1402- شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 165 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:Param>بازاریابی رسانههای اجتماعی <شرکتهای کوچک و متوسط <عملکرد <پذیرش تکنولوژی <
-
9.
مؤلف : رمرودی، فاضل ؛ میری، علیرضا ؛ رمرودی، فریده ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (8 صفحة - من 385 إلی 392 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانه های اجتماعی
-
10.
مؤلف : عباس زاده ؛ شاه محمدی، مانا ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغارزش ادراک شدهمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتبازاریابی رسانه های اجتماعیبانک کارآفرینمحیط ارائه خدماتحفظ ها به اثبات رسید . مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (6 مقالة)
- مؤتمر ملی (2 مقالة)