کلمة المفتاح رضایت مشتریان / (203 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : صابریان، حمید ؛ میرمیران، سید جلیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 79 (جلد ششم) (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانتصویر برندارزش درک شدهانتظارات مشتریان
-
42.
كاتب مسؤول : دیلمی معزی، پیمان ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (14 صفحة - من 105 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانعشق به برندمحرک های بازاریابیمحرک قیمت گذاریمحرک توزیعمشتریعشقمشتریانبازاریابیمحرکشرکت کالهمحصول
-
43.
مؤلف : مختاریان، فرنوش ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:داده کاوی رضایت مشتریان رفتار مشتریان خلق دانش فروشگاه های زنجیره ای
-
44.
كاتب مسؤول : بیگی فیروزی، الله یار ؛ مؤلف : زارعی، قاسم ؛ کاظمی، زهرا ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»تابستان 1400 - شماره 35 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:کاراییکیفیت خدماتبخشبندیرضایت مشتریان
-
45.
كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛ مؤلف : رجوعی، مرتضی ؛ کاظمی زنجانی، مژده ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1400 - شماره 14 ، ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاننیتهای رفتاریپشیمانی از خریدهویت برند مبتنی بر مشتری
-
46.
مؤلف : پوررضائیان، هاشم ؛ زارعی، علی ؛ كاتب مسؤول : نیک آیین، زینت ؛
مجلة:علوم ورزش»تابستان 1400- شماره 42 ، B (Azad University (16 صفحة - من 11 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:سبک رهبریرضایت مشتریانویژگیهای شخصیتیمدیرانباشگاهسبکهای رهبری مدیران
-
47.
مؤلف : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، عالمي (13 صفحة - من 1083 إلی 1095 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت پذیری اجتماعی کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد رضایت مشتریان
-
48.
كاتب مسؤول : زارع نژاد، سمیرا ؛ مؤلف : رسولی، صادق ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری ، ملی (26 صفحة - من 812 إلی 837 )
الکلمات المفتاحية: رضایت مشتریان برنداصول چالدینی برند دیجی کالا
-
49.
مؤلف : حسینی، سعید ؛ كاتب مسؤول : بازآیی، قاسمعلی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 ، B (Azad University (12 صفحة - من 190 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانفناوریهای اطلاعاتسیستم نامنویسی متمرکزسازمان تامین اجتماعیفناوری اطلاعاتسیستم
-
50.
كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛ مؤلف : سالاری، سیده زهرا ؛ خلیلی پور، حاتم ؛ حسینی سرتشنیزی، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 59 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانادراک از قیمتمحیط فیزیکی رستوران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (39 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- علمی-ترویجی (11 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (4 مقالة)