کلمة المفتاح وفاداری به برند / (160 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 68 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برنداعتماد به برندهویت برندبرندهای تلفن همراه
-
52.
مؤلف : مهدیه، امید ؛ محمدی، کمال ؛ چوبتراش، نشاط ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 17 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری به برنداعتماد به برندارتباطات برند
-
53.
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی
مؤلف : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 181 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددوفاداری به برندفعالیتهای خلق ارزشجامعه برند
-
54.
مؤلف : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 587 إلی 606 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهایوفاداری به برندرسانههای اجتماعیاجتماعات برندمشتریشبکههای اجتماعیبرنـدوفاداریاعتمادبازاریابیمشتریان
-
55.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده
-
56.
مؤلف : طاهری، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (26 صفحة - من 155 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:حس مکانهمدانوفاداری به برندتعلق به مکانارزش ادراکی دریافت شده
-
57.
مؤلف : حسن زاده، مهرداد ؛ شافعیان، نیلوفر ؛ علیجانی، مهرزاد ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»پاییز 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 23 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران
-
58.
مؤلف : دانشیان، مرجان ؛ نایب زاده، شهناز ؛ معین الدین، محمود ؛ اقبالی، اکرم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیوفاداری به برندتجانس تصویر استفاده از برندتجانس تصویر استفاده کننده از برندتجانس شخصیت برند
-
59.
مؤلف : نیکفرجام، مهدی ؛ عبدالوند، ساره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 123 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:سیستم دینامیکبرندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
60.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندترجیح برندابعاد بصری تبلیغات محیطیمجتمع تجاریتبلیغات محیطیمشتریانترجیحتایپوگرافیلوگووفاداریپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (4 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)