کلمة المفتاح تداعی برند / (39 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : بهنام، محسن ؛ مدیری، ماهرخ ؛ هاشمی، سیده زهرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتداعی برند.مشتریمصرفکنندهمشتریانتداعیخدمات
-
32.
مؤلف : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 169 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
-
33.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 137 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتآگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندمشتریمشتریارزشارزش
-
34.
مؤلف : رفیعی طباطبائی، وحیده ؛ نجمی، منوچهر ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحة - من 45 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:سنجشارزش ویژه برندتداعی برندوجهه برند
-
35.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
36.
مؤلف : سجادی، سید نصرالله ؛ خبیری، محمد ؛ علیزاده گلریزی، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 18 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:لیگ حرفه ای فوتبال ایرانوفاداری به برندهوادارانتداعی برندتیموفاداری هوادارانباشگاهوفاداریتداعیپرسشنامهگروه همسالان
-
37.
مؤلف : فقیهی پور، جواد ؛ فقیهی پور، سمیه ؛ قربانی، رضا ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1391 - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برنداتکا
-
38.
مؤلف : سیدصالحی، سیدعلیرضا ؛ خاتمی نژاد، حامد ؛ کریمی راد، علی ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1391 - شماره 9 (19 صفحة - من 38 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندتداعی برندکیفیت درک شدهنگرش به تبلیغات
-
39.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیدمطهری، مهدی ؛ کجوری، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 75 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)