کلمة المفتاح وفاداری به برند / (159 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : وسیلی، الناز ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی التصنيف ملی (5 صفحة - من 433 إلی 437 )
الکلمات المفتاحية:تجهیزات پزشکیوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
2.
كاتب مسؤول : محسنی مهر، کیومرث ؛ مؤلف : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (26 صفحة - من 87 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
-
3.
كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛ مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛ کاظمی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 245 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرسانههای اجتماعیگرایش به خریدتاییدیههای مشهوررفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهور
-
4.
مؤلف : موسوی مطلق، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : طاهری گودرزی، حجت ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 209 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپست بانکشهرت سازمانیبازاریابی تعاملیشیفتگی به برند
-
5.
كاتب مسؤول : نادری راد، امیر ؛ مؤلف : صابری، حسن ؛ محترم، رحیم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1402 - شماره 15 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:برندوفاداری به برندمدلسازی معادلات ساختاریارزش درک شده سبزشفاقیت سبزارتباط خودمصرفکنندگانبرند سبزوفاداری
-
6.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 74 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
-
7.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحة - من 437 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
8.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 صفحة - من 39 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
9.
كاتب مسؤول : نیازی، عیسی ؛ مؤلف : باقری، رامین ؛ بقائی، سعید ؛ جلائیان دهقانی، محمد ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 (21 صفحة - من 46 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندرسانه های اجتماعیتمایل به پرداخت قیمت بالاترآگاهی برند
-
10.
مؤلف : سیدی، سیده سمانه ؛
مجلة:پژوهش و مطالعات اسلامی»بهمن 1401، سال چهارم - شماره 43 (13 صفحة - من 49 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرده فروشیوفاداری به برندمشتریاعتمادمشتریانوفاداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- B (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- C (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- د (1 مقالة)