کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (720 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ مقیمی، سید محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجلة:دانش مدیریت»بهار و تابستان 1382 - شماره 60 و 61 ISC (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالرضایت مندیوفاداری خدمت
-
2.
مؤلف : اکرمی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز و زمستان 1382 - شماره 39 و 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 273 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکیفیتکار گروهی2حمایت مدیریتی3همسویی اهداف4ارتباطات5پاداش و شناسایی6آموزش7خط مشیها و رویهها8قابلیت خدمت9کیفیت خدمات داخلیابزارها (تجهیرات)1کارکنانرضایت مشتریمشتریارتباطاتخدماتقابلیت خدمت
-
3.
مؤلف : شیرازی، محمود ؛ براتکو، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1382 - شماره 3 و 4 ISC (4 صفحة - من 53 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت در آموزشسنجش کیفیتدانشجویانپاراسورامانسنجش کیفیت خدماتمدل
-
4.
مؤلف : فیضی، کامران ؛ تاتاری، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (34 صفحة - من 53 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتانتظارات و ادراکات مشتریانایران ایرمشتریبهبود کیفیت خدماتهواپیماآیتم
-
5.
مؤلف : حکیمی، رضا ؛ صمدزاده، غلامرضا ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1384 - شماره 29 ISC (9 صفحة - من 63 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکتابخانه های دانشگاهیخدمات کتابخانه ایدانشگاه سیستان و بلوچستاندانشگاه سيستان و بلوچستان؛ كتابخانههاي دانشگاهيخدمات كتابخانهايمقدمهکتابخانهکارکنانخدماتسروکوالکاربراناطلاعاتمشتری
-
6.
مؤلف : منوریان، عباس ؛ امیری، سامع ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1384 - شماره 78 ISC (40 صفحة - من 5 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بیمهپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتمقیاس کیفیت خدماتعوامل محسوساطمینان خاطرقابلیت اعتبارمشتریمشتریانخدماتکارکنانارزیابی کیفیت خدماتشرکت بیمهشرکت بیمه ایرانانتظارات
-
7.
مؤلف : جودتی، احمد رضا ؛ جباری بیرامی، حسین ؛ بخشیان، فریبا ؛
مجلة:مدیریت سلامت»بهار 1385- شماره 23 ISC (8 صفحة - من 51 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکوچک سازیخدمات بهداشتی و درمانیرضایت از کار پرسنل
-
8.
مؤلف : حاج کریمی، عباسعلی ؛ پیرایش، رضا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1385، دوره چهارم - شماره 3 و 4 ISC (30 صفحة - من 57 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیکیفیت خدماتاثرات مستقیم و غیرمستقیمتحلیل مسیریمدلهای بهره وری
-
9.
مؤلف : میر غفوری، سید حبیب الله ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1385 - شماره 67 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 161 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوآللایبکوآلمدل تحلیل شکافسنجش کیفیت خدمات کتابخانهکتابخانههامدل سروکوآلمشتریخدماتمدلاطلاعاتمدل لایبکوآل
-
10.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ فتاحی، مهدی ؛ واثق، بهاره ؛
مجلة:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»زمستان 1385 - شماره 23 (26 صفحة - من 63 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتاقدامات مدیریت منابع انسانیرفتارهای خدمتیسازمانهای خدماتیکارکنانخدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (210 مقالة)
- ب (121 مقالة)
- علمی-ترویجی (28 مقالة)
- B (16 مقالة)
- بین المللی (15 مقالة)
- A (14 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- ملی (12 مقالة)
- C (9 مقالة)
- A+ (8 مقالة)
- د (5 مقالة)