-
1.
مؤلف : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندارتباط با برند
-
2.
مؤلف : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 587 إلی 606 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهایوفاداری به برندرسانههای اجتماعیاجتماعات برندمشتریشبکههای اجتماعیبرنـدوفاداریاعتمادبازاریابیمشتریان
-
3.
مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 56 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش
-
4.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ هرندی، آزین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرضایت مصرف کنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندههتلمصرفکنندهوفاداریرفتار کارکنانتناسبصنعت هتلداریارزشهویت
-
5.
مؤلف : جلالیان، سید اسحاق ؛
مجلة:گردشگری شهری»زمستان 1397، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندشهر مریوانکیفیت ادراک شده و آگاهی به برند
-
6.
مؤلف : طاهری، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (26 صفحة - من 155 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:حس مکانهمدانوفاداری به برندتعلق به مکانارزش ادراکی دریافت شده
-
7.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 37 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برنددانش برندآمیخته تبلیغاتارتباط با برند
-
8.
مؤلف : حکیمی پور، ابوالقاسم ؛ بزرگ خو، حامد ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1392 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:برنداعتماد به برندارزش ويژه برندوفاداري به برند
-
9.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1393 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندهای ورزشیعشق به برندهواداری از برند
-
10.
مؤلف : نیکفرجام، مهدی ؛ عبدالوند، ساره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 123 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:سیستم دینامیکبرندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده