![103](/view/entityimage/pageimage/cmd.gif?articleid=1307163&number=64&pagenumber=103&language=ar)
تاثیر محتوای احساسی پیام های تبلیغاتی بر نیات خرید کودک:تحلیل نقش تعدیل گر سبک ارتباطی خانواده مقالة
مؤلف: خادمی گراشی، مهدی ؛ نوروزی، مهناز ؛
چشم انداز مدیریت بازرگانی پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 103 إلی 118 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DBH.gif)
الکلمات المفتاحية: لذت انگیختگی محتوای احساسی پیام سببک ارتباطی مفهوم گرا سبک ارتباطی اجتماعی گرا نیت های رفتاری خرید
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![103](/view/entityimage/pageimage/cmd.gif?articleid=1307163&number=64&pagenumber=103&language=ar)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.