کلمة المفتاح Brand Trust / (50 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : Kalashi، Maziyar ؛ مؤلف : Sahebkaran، Mohammad Ali ؛ Karimi، Javad ؛ Jami Alahmadi، Abdorahman ؛ MohammadiAskarabadi، Masoud ؛
مجلة:new studies in sport management»Winter 2021, Volume 2 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 82 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessBrand experiencebrand loyaltyBrand Trustbrand satisfaction
-
22.
كاتب مسؤول : مرادی نوشاد، احمدعلی ؛ مؤلف : اصغری صارم، علی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 51 (جلد ششم) (16 صفحة - من 72 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندجایگاه برندبانک رفاه کارگران شهر همدان
-
23.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 55 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازی
-
24.
كاتب مسؤول : سروی، سهیلا ؛ مؤلف : سجادی، نصرالله ؛ رجبی، حسین ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 27 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندتعهد به برنداعتماد به برندوفاداری به برند.
-
25.
مؤلف : سنجری نادر، بهزاد ؛ بلوچی، حسین ؛ كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 24 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندبشارت برندجامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی
-
26.
مؤلف : حاجی بابایی، حسین ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندعشق به برندنوستالژی فراخوانده شدهترجیح مشتری
-
27.
كاتب مسؤول : طالبی، سعید ؛ مؤلف : صیف، محمد حسن ؛ باقری، مریم ؛ تاجوران، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز و زمستان 1399، سال نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 185 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برنداعتماد به برندشیفتگی به برند و عملکرد برند.دانشجویانتعهددانشگاهپرسشنامهمدلBrandبرازشپژوهشاعتماد
-
28.
كاتب مسؤول : Ghaderizadeh، Mohabat ؛ مؤلف : Vazifehdoost، Hossein ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحة - من 1308 إلی 1325 )
الکلمات المفتاحية:Brand Trust Brand loyalty brand equity Food Industry Kalleh Dairy
-
29.
مؤلف : مصطفایی، محمد سعید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1399، دوره اول - شماره 3 (21 صفحة - من 104 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شدهاعتماد به برندوفاداری برندکیفیت درک شدهرضایت درک شدهتمایز ادراک شدهمشتریاعتمادرضایتکیفیتوفاداریمشتریانرضایت مشتریدرک
-
30.
كاتب مسؤول : Siyavooshi، Maliheh ؛ مؤلف : Abedin، Bahareh ؛ Dehghani Dashtbani، Maliheh ؛
مجلة:International Marketing Modeling»Summer and Autumn 2020, Volume 1 - Number 2 (15 صفحة - من 78 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:brand identificationBrand TrustBrand commitmentBrand citizenship behaviorBrand pride
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- A (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)