keyword perceived service quality / (12 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : Golalizadeh، Fatemeh ؛ Ansari، Azarnoush ؛ Corresponding Author : Ranjbarian، Bahram ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 Ranking International (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 37 to 52 )
Keywords:Purchase Intentionperceived service qualityluxury productsimpulsive buying behaviorcosmetic products
-
2.
Corresponding Author : طاهری، محمدحسین ؛
Journal:بازاریابی خدمات عمومی»زمستان 1402 - شماره 4 (21 page(s) - From 126 to 146 )
Keywords:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیتProviding highquality service client satisfactionperceived service quality
-
3.
Writer : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : رنجبریان، بهرام ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 131 to 155 )
Keywords:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریCosmetic Luxury productsCustomer’s emotionsImpulsive buyingPurchase Intentionperceived service qualityهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات
-
4.
Writer : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
Journal:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 page(s) - From 41 to 62 )
Keywords:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرشهرت برندPerceived valuebrand loyaltyBrand Trustbrand satisfactionBrand ReputationPerceivedService QualityCost of Changebrand loveBrand experienceمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
5.
Writer : طاهری، محمدحسین ؛ عطرزاده فرشبافی، پدرام ؛
Journal:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1401 - شماره 6 (24 page(s) - From 95 to 118 )
Keywords:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیتProviding highquality service client satisfactionperceived service quality
-
6.
Writer : بابائی دهکردی، مرتضی ؛ صابونچی، رضا ؛ Corresponding Author : آقایی، نجف ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1401 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 103 to 114 )
Keywords:ریسک ادراک شده خدماتکیفیت خدمات ادراک شدهمراکز ورزشیرفتار شهروندی مشتریperceived service qualityCustomer Citizenship BehaviorPerceived Risk of ServiceSports center
-
7.
Corresponding Author : پویا، علی رضا ؛ Writer : بستام، هادی ؛ حسین زاده، علی ؛ فخاریان، میثم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 49 to 70 )
Keywords:رضایتمندیعواطف و احساساتکیفیت ادراک شده خدماتنگرش و رفتار مشتریانAttitude and behavior of customeremotionsperceived service qualitySatisfaction
-
8.
Corresponding Author : حاجی محمدعلی جهرمی، مقداد ؛ Writer : خوش قلب، آرمین ؛
Journal:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 43 Ranking A (Azad University/ISC (24 page(s) - From 349 to 372 )
Keywords:فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیکیفیت خدمات دانشگاهیکیفیت خدمات درک شدهperceived service qualityFuzzy hierarchy process analysisAcademic quality of service
-
9.
Corresponding Author : اسلامی، قاسم ؛ Writer : قادری، فرشاد ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (18 page(s) - From 137 to 154 )
Keywords:رضایت مشتریکیفیت خدمات درک شدهبحران کروناابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکCorona crisisStrategic dimensions of eperceived service qualityCustomer relationship managementcustomer satisfaction
-
10.
Writer : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 75 to 94 )
Keywords:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکتBankcustomer loyaltyCorporate Social Responsibilityperceived service quality
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- ب (2 Article)
- بین المللی (1 Article)
- الف (1 Article)