Spring 2015, Volume 4 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : Mahmoodi، Mohammad Hadi ؛ Izadi، Neda ؛ Dehghannezhad، Maliheh ؛
(18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تفکر عمیقگرایش های مدیریت کلاسادراک راهبردهای یادگیری زبانموفقیت در زبان آموزیReflectionEFLIranIranianEducationAnClassroomEnglish
-
مؤلف : Momenzade، Marjan ؛ Youhanaee، Manijeh ؛
(19 صفحة - من 43 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:بازترکیبیمشخصه های صوری/دستوریحروف تعریفnumberPersianEnglishNPPersian EnglishANOVA
-
مؤلف : Mehdipour، Samaneh ؛ R. Eslami، Zohreh ؛ Allami، Hamid ؛
(16 صفحة - من 62 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل انتقادی گفتمانگونهتحلیل گونه ایGenreدعوت نامه ی ازدواجارزش های فرهنگی اجتماعیتفاوت های میان فرهنگیآمریکایی در مقابل ایرانیIranIranianWIs
-
مؤلف : marefat، Hamideh ؛ Samadi، Eskandar ؛ Yaseri، Mehdi ؛
(18 صفحة - من 78 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:Working memory capacityProficiencySemantic primingAttachment preferenceRelative clause ambiguityRelative Clause Attachment Ambiguity ResolutionDescriptiveDP
-
مؤلف : Xing، Jiaxin ؛ Luo، Shaoqian ؛
(14 صفحة - من 96 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:ComplexityAccuracyfluencytask complexitymeta-analysisCognitionEFLChinaRobinsonSLAForeign Language Teaching