Sammer 2021 - Number 36 التصنيف B (Azad University)
-
كاتب مسؤول : Reswari، Cinthia ؛ مؤلف : Rukmini، Dwi ؛ I.R. Agustien، Helena ؛ Sutopo، Djoko ؛
(10 صفحة - من 11 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کتب زبان انگلیسینشانه شناسی اجتماع یهنرستان فنی حرفه ا یvocational schoolSocial SemioticEnglish coursebookprofessionals’ perception
-
مؤلف : Abbasi، Samira ؛ Chalak، Azizeh ؛ Heidari Tabrizi، Hossein ؛
(17 صفحة - من 21 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مودلمهارت صحبت کردنراهبردهای اجتماعی و عاطفیآموزش بر خط راهکار محورmoodleSocial and affective strategiesstrategy instructionSpeaking abilityOnline Learning
-
مؤلف : Ashraafi، Neda ؛ Talebinejad، Mohammadreza ؛ Shahrokhi، Mohsen ؛
(12 صفحة - من 39 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مـدل چنـد لایـه ایتدریس مبتنی بر تفکرتفکر هسته ایهدایت تفکرCore ReflectionOnion Modellanguage teacher developmentreflective teachingsupervisionsupervisor
-
مؤلف : Pourmadnia، Delaram ؛ Rahmanpanah، Hossein ؛ Rostami Abusaeedi، Ali Asghar ؛ كاتب مسؤول : Mohseni، Ahmad ؛
(11 صفحة - من 51 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:مهارت نگارشکارکردهای زبانینگارش بیانینگارش ارجاعیآموزش کار محورlanguage functionsTask-based Instructionexpressive writingreferential writingWriting Skill
-
مؤلف : Ahmadpour، Leila ؛ Kuhi، Davud ؛ كاتب مسؤول : Asadollahfam، Hassan ؛
(13 صفحة - من 63 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتمایل به گروه ناپذیریزبان آموزان سطح متوسطزبان آموزان سطح پیشرفتهattitudeEFL learnersFree Riding tendencyintermediate learnersupper intermediate learners
-
مؤلف : Azizi، Maral ؛ Bagheri، Mohammadsadegh ؛ كاتب مسؤول : Rassaei، Ehsan ؛
(14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری در همه جاپیشرفت کلاسیفراگیران زبانمعادلات ساختار یL2 learnersUbiquitous learningclassroom achievement
-
مؤلف : Kashefizadeh، Shokooh ؛ Ameri، Alireza ؛ كاتب مسؤول : Rahmanpanah، Hossein ؛
(13 صفحة - من 91 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری واژگانیادگیری ترکیبیآموزش از راه دوروش همزمانvocabulary learningDistance Learningblended learningsynchronous approach
-
مؤلف : Piroozan، Afsoon ؛ Namazi، Sholeh ؛ كاتب مسؤول : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
(10 صفحة - من 105 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:کودکان دبستانیاستدلال انتزاعییادگیری زبان انگلیسیمزایای شناختیprimary school childrenCognitive AdvantagesRasoning AbilityEnglish language learning
-
مؤلف : Nejabat، Ameneh ؛ Tajadini، Massoud ؛ Fatehi Rad، Neda ؛
(11 صفحة - من 115 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:خودباوریروش کل گرایانهمهارت های شنیداری و گفتاریSelf-efficacyOral Skillsholistic teachinglistening-speaking activities
-
مؤلف : Koohafkan، Mania ؛ Ahmadi، Hossein ؛ كاتب مسؤول : Azizmalayeri، Faramarz ؛
(7 صفحة - من 127 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:خواندن مشارکتی ( گروهی )جلسات خواندنزبان آموزان جوان ایرانیEFL learnersWord RecognitionCollaborative Readingreading sessions
-
مؤلف : Sarkhosh، Hamid ؛ Sameri، Maryam ؛ Hasani، Mohammad ؛
(10 صفحة - من 135 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیوضعیت اقتصادی اجتماعیمشارکت والدینحمایت آزادانه والدینparents' involvementperceived parental autonomy supportAcademic AchievementSocio-economic status
-
مؤلف : Mehdipoor، Samaneh ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Salehi، Hadi ؛ كاتب مسؤول : Vahid Dastjerdi، Hossein ؛
(7 صفحة - من 145 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:گفتمانآموزش انتقادیاستعاره مفهومیتحلیل انتقادی استعارهCritical metaphor analysisCritical PedagogyConceptual metaphorDiscourse
-
مؤلف : Abbasnezhad، Shabnam ؛ Seifouri، Zohreh ؛ كاتب مسؤول : Hadidi، Nasrin ؛
(10 صفحة - من 153 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری اجتماعیاصطلاحات مبهمرویکرد زبان شناسی شناختیAmbiguous idiomscognitive linguistic approachsocializing learning
-
مؤلف : Azabdaftari، Behrouz ؛
(9 صفحة - من 163 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:زبانزبان شناسییادگیری زباندانش انســانیhuman knowledgeLinguisticslanguagelanguage learning